Často kladené otázky

1. Nákup

Jak postupovat při nákupu na www.mujhouse.cz?

E-shop mujhouse.cz funguje pouze jako e-shop a objednávku je možné provést pouze přes naše webové stránky. Nepřijímáme objednávky zaslané na mail, chat, ani telefonické objednávky. Na webu si vyberete zboží a kliknete na ikonku "Do košíku". Ve chvíli, kdy budete mít vše vybrané, vstoupíte přímo do košíku, vyplníte osobní údaje, vyberete si způsob dopravy a platby a objednávku potvrdíte. Následně vám na e-mail přijde potvrzení objednávky. Pokud vám potvrzení doručené nebylo, kontaktujte nás.

Kdy mi zboží dorazí domů?

Zboží standardně expedujeme do druhého dne od objednání. Nejpozději však do 3 dnů od objednání bude Váš balíček předán dopravci. Nejpozději do 48 hodin od expedice by Vám měla být objednávka doručena.

Jak uplatním slevový kód?

Pokud máte slevový kód, který chcete na svůj nákup uplatnit, tak hned v 1. kroku nákupu "nákupní košík" vložte slovový kód do kolonky "slevový kupón" a klikněte na "přidat". V tu chvíli uvidíte v košíku aktuální cenu Vašeho nákupu v závislosti na výši slevového kódu. Pokud si nejste jistí platnosti poukazu, tak nás kontaktujte.

2. Dostupnost zboží

Mohu si objednat zboží, které je momentálně vyprodané?

Pokud je u zboží napsáno "vyprodáno", tak není skladem, ale doobjednáme jej, jakmile to bude možné.

Co znamená u produktů "sledovat cenu"?

Líbí se vám nějaký produkt, ale zdá se Vám moc drahý ? Klikněte na sledovat cenu a při každé změně ceny směrem dolu vám přijde upozornění na váš e-mail. 

Pokud je zboží vyprodané, nebo momentálně nedostupné, je možné ho ještě mít?

Veškeré vyprodané zboží se snažíme znovu naskladnit, naše nabídka se ale skládá z unikátních a designových produktů, které výrobci každou sezonu obměňují podle aktálních trendů. Proto se může se stát, že se některý z produktů již v nabídce neobjeví. Pokud si chcete dostupnost ověřit, kontaktuje nás.

3. Platba

Jaké jsou možnosti platby?

Svou objednávku můžete zaplatit dobírkou, bankovním převodem, nebo kartou on-line.

4. Doprava

Jaký způsob dopravy si mám vybrat?

K přepravě můžete využít společnost DPD a to ve dvou formách: DPD Privat - doručení přímo domů, nebo do vaší kanceláře či firmy. A DPD Pickup - doručení na odběrné místo.

Kde se právě nachází moje objednávka?

Pokud si přejete zjistit, kdy bude vaše objednávka předána dopravci, kontaktujte nás.

Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?

Ano, napíše e-mail, SMS, nebo zavolá.

5. Reklamace

Jak se zachovat, když je obal balíčku poškozený?

Balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží a pokud je poškozené, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. Po sepsání nás ihned kontaktujte.

Jak se zachovat, když si poškození všimnu po převzetí zboží?

Určitě nás ihned kontaktujte. Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s Vaší pomocí reklamaci s přepravní společností DPD vyřídíme. Balíček je nutné uchovat v původním stavu - včetně obalů, bublinkových folií, podkladů, atd. Pořiďte tedy prosím fotografie rozbitého zboží, obalového materiálu adresního štítku a nálepku "křehké". DPD vyzvedne vaši zásilku a odveze ji zpět k nám.

Jak postupovat, když chci zboží reklamovat?

Ze všeho nejdřív nás kontaktujte. Stáhněte si vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, vytiskněte a zašlete spolu s balíčkem zpět na naši adresu: Na Terasách 1490/2, 312 00 Plzeň.

Je možné zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží je možné bez udání jakéhokoliv důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí balíčku. Můžete vrátit jednu položku, nebo i celou objednávku. Nejdříve nás prosím kontaktujte. Následně zboží prosím zašlete na naši adresu: Lochotínská 18, Plzeň, 30100.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Tomáš Hlad & techka s.r.o.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení