Často kladené otázky

1. Nákup

Jak postupovat při nákupu na www.mujhouse.cz.cz ?

mujhouse. cz funguje pouze jako e-shop a objednávku je možné provést pouze přes naše webové stránky. Nepřijímáme objednávky zaslané na mail, chat, ani telefonické objednávky. Na webu si vyberete zboží a kliknete na ikonku "Do košíku". Ve chvíli, kdy budete mít vše vybrané, vstoupíte přímo do košíku, vyplníte osobní údaje, vyberete si způsob dopravy a platby a objednávku potvrdíte. Následně vám na e-mail přijde potvrzení objednávky. Pokud vám potvrzení doručené nebylo, kontaktujte nás.

Kdy mi zboží dorazí domů?

Zboží standardně expedujeme do druhého dne od objednání. Nejpozději však do 3 dnů od objednání bude Váš balíček předán dopravci. Nejpozději do 48 hodin od expedice by Vám měla být objednávka doručena.

Jak uplatním slevový kód ?

Pokud máte slevový kód, který chcete na svůj nákup uplatnit, tak hned v 1. kroku nákupu "nákupní košík" vložte slovový kód do kolonky "slevový kupón" a klikněte na "přidat". V tu chvíli uvidíte v košíku aktuální cenu Vašeho nákupu v závislosti na výši slevového kódu. Pokud si nejste jistí platnosti poukazu, tak nás kontaktujte.

2. Dostupnost zboží

Mohu si objednat zboží, které je momentálně vyprodané ?

Pokud je u zboží napsáno "vyprodáno", tak není skladem, ale doobjednáme jej, jakmile to bude možné.

Co znamená u produktů "sledovat cenu" ?

Líbí se vám nějaký produkt, ale zdá se Vám moc drahý ? Klikněte na sledovat cenu a při každé změně ceny směrem dolu vám přijde upozornění na váš e-mail. 

Pokud je zboží vyprodané, nebo momentálně nedostupné, je možné ho ještě mít ?

Veškeré vyprodané zboží se snažíme znovu naskladnit, naše nabídka se ale skládá z unikátních a designových produktů, které výrobci každou sezonu obměňují podle aktálních trendů. Proto se může se stát, že se některý z produktů již v nabídce neobjeví. Pokud si chcete dostupnost ověřit, kontaktuje nás.

3. Platba

Jaké jsou možnosti platby?

Svou objednávku můžete zaplatit dobírkou, bankovním převodem, nebo kartou on-line.

4. Doprava

Jaký způsob dopravy si mám vybrat ?

K přepravě můžete využít společnost DPD a to ve dvou formách: DPD Privat - doručení přímo domů, nebo do vaší kanceláře či firmy. A DPD Pickup - doručení na odběrné místo.

Kde se právě nachází moje objednávka ?

Pokud si přejete zjistit, kdy bude vaše objednávka předána dopravci, kontaktujte nás.

Bude mě kurýr před doručením kontaktovat ?

Ano, napíše e-mail, sms, nebo zavolá.

5. Reklamace

Jak se zachovat, když je obal balíčku poškozený ?

Balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží a pokud je poškozené, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. Po sepsání nás ihned kontaktujte.

Jak se zachovat, když si poškození všimnu po převzetí zboží ?

Určitě nás ihned kontaktujte. Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s Vaší pomocí reklamaci s přepravní společností DPD vyřídíme. Balíček je nutné uchovat v původním stavu - včetně obalů, bublinkových folií, podkladů, atd. Pořiďte tedy prosím fotografie rozbitého zboží, obalového materiálu adresního šťítku a nálepku "křehké". DPD vyzvedne vaši zásilku a odveze ji zpět k nám.

Jak postupovat, když chci zboží reklamovat ?

Ze všeho nejdřív nás kontaktujte. Stáhnětě si vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, vytiskněte a zašlete spolu s balíčkem zpět na naši adresu: Na Terasách 1490/2, 312 00 Plzeň.

Je možné zboží vrátit bez udání důvodu ?

Ano, zboží je možné bez udání jakéhokoliv důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí balíčku. Můžete vrátit jednu položku, nebo i celou objednávku. Nejdříve nás prosím kontaktujte. Následne zboží prosím zašlete na naši adresu: Na Terasách 1490/2, 312 00 Plzeň.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Tomáš Hlad & techka s.r.o.